FB TW +
assalamualaikum , new skin , :) love kawaii !
adik gua !
Friday, November 30, 2012 1:10 PM | 0 sweetie pie.
twitcon adik gua :D

wah,, hari nie kalida baru sahaje melihat Opera Sabun Boboi- Boboi gangster,, bhaha XD kelakar nye diorang nieh,, jadi hari nie,, kalida ber'gua' 'lu' boleh?? hmm,, lagipon hari nie,, gua nak cerite pasal adik gua yg paling ohhhsemm sekali :P adik-adik,, *geleng kapala* 
adik,, nape kau selalu celarukan hidup kakak?? 'celaru' tulah yg membahagiakan kakak,, *suweet*
hari jadi die lame lagi,, hmm,, tahun ni,, gua tak bagi langsung hadiah dekat die,, bhaha,, kesian~

korang mesti sayang adik korang kan?? hmm,, mestilah,, siape yg tak sayang?? betul tak?? kalida nak cerita sikit pasal adik kalida,, dia nie baru darjah empakk,,! tapi,, jiwa dia  ala2 matang gitu,, nak tahu sebab ape??  sebab dia dah ad Twitter,, Ask.fm,, Blogger pon ade,, hmm,, nak tahu knape die ade?? sebab dia tngok kakak kalida dgn kalida ade,, so,, dia pon nak,, bhehe,, macam2 kan??