FB TW +
assalamualaikum , new skin , :) love kawaii !
CERMIN MATA :)
Sunday, November 25, 2012 5:46 PM | 0 sweetie pie.
petang ni,, kalida nak cerita pasal spek mate kalida,, hm,,IMPOSSIBLE lah,, kalau seseorang yg pakai spek mate TAK PATAh,,? TAK CALAR,,? mahupun SKRU TERCABUT,, ?

spek mate lutsinar :)

kalida nak cerita pasal spek nie,, sebab kalida baru sahaje mndapat spek mate yg BARU,, tetapi,, DIMARAHI oleh mama,, dgn ayah,, *mmg patut pon* sebaba,, mase bulan puase hari tuh baru tukar spek,, hmm *nangis* tulah yg kene marah tuh,, duit mama jugak yg kene bayar,,, belom masuk gaji meh ,, *sengih*  cakap pasal spek mate,, hmm,, korg dari darjah berape pakai spek mate?? *bagi yg pakai je lah* kalida dari darjah EMPAT,, kecik2 dah pakai spek,, hmm,, *akibat dari tengok tv dekat2* pakngah kalida hari tuh*mase kalida kecik2* marah kalida cuz tengok tv dekat-dekat,,, memang padah lah rabun,, bhehe XD ade orang kate,, faktor kanak2 memakai spek mate sebab IBU BAPA juga memakai spek mate,, hmm, betuk ye?? sebab PARENTS kalida pon pakai spek mate,, hmm,, pape jelah teori zaman sekarang,,
tu jelah petang nie,, bhehe,, nak mkn cekodok,,,:)