FB TW +
assalamualaikum , new skin , :) love kawaii !
kawan :)
Saturday, November 24, 2012 3:29 PM | 0 sweetie pie.

kawan,, hidup perlukan kawan :) mungkin sesetengah orang tak suka berkawan dan sesetengah org taksub dgn adanya kawan,, hmm,, masalah nie takde lah besar sangat,, :) boleh settlelah! oklah,, hari nie kalida nak cerita pasal kawan kalida,, maybe,, korg kenal atau tak? hmm,, kawan ni pelbagai ragam kan?? yg HAPPY GO LUCKY pon ade,, yg penting diorang boleh ceriakan hidup kite :) *sengih* okla,,, kawan yg simpan rahsia jugak penting,, sebab kalau kita ada masalah,, kita perlu selesaikan nya,, dgn nasihat kawan,, bhehe,, Kawan itu penting,, walaupon takde dlm RUKUN IMAN atau RUKUN ISLAM sekalipon :)
sesekali tuh,, kita pon kene jage hati kawan,, hmm,, ingat lah,, **eccehh** 'smile with a friend is more precious' eh?? betul ape?? kalau kita senyum sorg2 orang kata kita gile pulak?? betul tak?? oklah,, jom kenal dgn kawan kalida :)


  • NORAMIRA AHMAD ZAIDI

mira sebelah kiri lah,, :) sebelah kanan tuh kalida :D
dia nie manis orgnye,, betul tak?? bhehe,, hmm,, dia ni peramah,, cun,, segala2 mcm lah,, dia nie caring dgn orang,, kitorg tak pernah gaduh *ecehh* harap tahun depan jumpa,, :)


  • IZZATI AISYAH ROSLY 

cantik +cun 
nie pulak kawan se DORM,, SE FORM , SEKEPALE, SE CANTIK *eeceehh* okay lah,, tapi,, jgn main2,, dia nie suami org ,, bhehe :) *gurau* i love you beuty :)

  • NURUL SYARAFANA SAIFRUDDIN
gadis ayu meh :)
penyimpan rahsia gua,, bhehe,, gua nak kasi tawu,, dia nie,, gua sayang sangat cuz dia paham gua,, walaupon gua nie degil tahap kambing nak diAJAK mandi ,, bhehe,, :) gua sayang dia,, doakan gua kawan :D

  • NABILA HUSNA MOKHTAR
nabila sebelah kanan,, *yg kiri kak mieza cute :)
nabila nie,, yg menyebab kan hidup aku HURI HARA gamaknye :P *gurau* dgn fenomena kat bilikprepnye :) bhaha,, XD teruskan kecoh kau tahun dpan bela :*

  • NURAIDA & AINUR NELISA

cun meh :)
ainur ni,, kawan aku dari sekolah rendah :) sayang kau ainur!! terima kasih cuz sudi jadi kawan aku lagi :D
aida-----> aku sayang kau sebab kau sudi penuh kan ask.fm aku,,, bhehe,, dgn soalan merapu2 kau yg comel tuh,, berborak dkat twitter sampai malam,, takde keje kan??

kawan2 yg lain jgn kecik hati ye?? bhaha,, sayang korang semua jugak :) KAWAN ,, ikhlaskan hati :D