FB TW +
assalamualaikum , new skin , :) love kawaii !
save them !!
Friday, November 30, 2012 11:01 PM | 0 sweetie pie.

serate dunia membuat bantahan!!

kalida tahu,, kalida dah lambat buat pasal diorangnieh,, hmm,, tapi,, kite kene sentiase doakan mereka?? korang still ingat diorang kan?? jangan lupe,, setiap SOLAT YE??
insyaAllah itu boleh jadi sumbangan untuk diorang,, :)

Israel nie kejam kan?? Allah Berfirman bahawa tiada lagi tanah yg akan menerima Bani israel/israel,, tapi,, tak semua Israel itu kejam,, ade jugak segelintir yg tak menyokong ape yg kaum mereka lakukan,, contohnye,, mereka membunuh kanak2,, hisy *geleng kapala* 

korang dekat Twitter jgn asyik nak Bashes Israel je,, doakan tak salahkan?? dari korang bash,, dapat DOSA gak,,hmm,, kalida musykil dgn perkataan BOIKOT,, hmm,, korang ade buat ke perbuatan tuh?? hmm,, etc,, Mc Donald,, KFC,, n so on,, kalida pon tak boleh buat conclusion,, hmm,, sebab kemusykilan,, 
baik ke benda tuh?? hmm,, -biarlah ia terus dalam persoalan-

sekian- penyokong GAZA <3