FB TW +
assalamualaikum , new skin , :) love kawaii !
happy ini~
Wednesday, December 19, 2012 9:30 AM | 0 sweetie pie.
assalamualaikum.. hai! dah lame tak hupdate blog.. nampak template kite dah lain.. simple sikit kan? okaylah.. straight to the POINT okay?? hari ni adalah hari yg paling bermakne untuk kawan kalida.. sweet je~ cuz hari nie hari jadi die,, hari lahir lah~okay.. nyanyikanlah! 


happy birthday to you~
happy birthday to you~
happy birthday to meutia~ 
happy birthday to you~
*tepuk tangan*yeah! 
kawan!! sorry kalau tak dapat kasi hadiah! cuz sekarang tengah pokai k?? hmm, hope you understand me! 
my wish---> semoga panjang umur dan murah rezeki ye?? aku sayang kau sangat2 cuz kau tempat aku meluahkan perasaaan yg terbuku dalam hati yg lara ini,, ecehhh semoga kite #TeamLastPMR dapat  yg terbaik okay?? nanti dah berjaya.. jangan lupe aku ye?? aku sayang kau sesangat..! sory kalau aku ade kutuk belakang kau~ 

mak kau ade buat party ke?? kirim salam kat mak kau ye?? kalau kau baca ni lah nanti 27 Disember kite jumpe ye?? kau rindu aku tak??rindu?? aku pon same!

harap kau enjoy <3